Чи можна їздити без турбіни?

Це взагалі реально – їздити з неробочою турбіною?

Станом на сьогодні, більшість автомобілів є турбованими. На перший погляд це дуже добре, адже малий обсяг силового агрегату – велика потужність. Однак і недоліків достатньо. А от, що робити коли турбокомпресор починає погано працювати, або взагалі зламалася турбіна? Чи реально їздити без неї? Давайте детально розглянемо ці питання.

Безумовно, їздити на машині без турбокомпресора надзвичайно некомфортно, вона просто перестає тягнути, ніби залишилася тільки половинка двигуна. Натиснувши на педаль «газ», ви зрозумієте, що такий швидкий раніше автомобіль, досить погано розганяється і просто не тягне. Але зверніть увагу, машина продовжує їхати!

Звичайно, якщо ваш двигун – турбований, то краще його не експлуатувати без турбокомпресора. Ви можете, наприклад, викинути крильчатки, а також з’єднати масляні канали, але хіба ефект буде таким же? Тут, ми не говоримо про ті випадки, коли поломка сталася десь посеред дороги, і вам необхідно просто доїхати до місця призначення, однак доїхавши – відразу до майстрів.

Ось вам і відповідь: «Зламалася турбіна. Чи можна їздити?».

Їзда без турбіни: наслідки

Ось що відбувається, коли зламалася турбіна, а ви продовжуєте їздити:

  • Не відбувається нагнітання турбіною тиску у двигун – витрати палива зростуть;
  • Не буде повністю згоряти паливо, в результаті чого ця суміш потрапить у вихлопну систему. Зазвичай, у бензинових двигунів ламаються каталізатор і пригорають клапани. В той момент, коли в дизельних – ламається сажовий фільтр;
  • Якщо зламалася турбіна, зношені втулки і вал – це призведе до шалених витрат масла. Тому стежте за рівнем, якщо хочете зберегти свій силовий агрегат;
  • Експлуатуючи автомобіль без турбокомпресора, можна домогтися «коксування» нагаром кільця агрегату, також постраждає форсунок двигуна.

Слід зазначити, що сьогодні майже всі системи – електронні (не важливо дизель/бензин), а отже впорскування палива відбувається під контролем датчиків, і нема гарантії, що зайве паливо надходитиме до двигуна машини.

Відповідь на запитання: «Чи можна їздити без турбіни?» – можна! Але краще, звичайно, цього не робити. Так як, врешті – вам все одно доведеться чистити/міняти фільтр сажі, каталізатор.

Як «вберегти» свою турбіну?

Як відомо, чим активніше ви будете їздити, тим швидше ваш турбокомпресор вийде з ладу.

Не дивлячись на це, є кілька корисних порад, які допоможуть відтягнути ремонт турбіни:

  • Охолоджуйте турбіну. Активно тиснули на «газ» – довше охолоджуйте агрегат. Почекайте деякий час на холостому ходу.
  • У будь-якому випадку, після тривалого стояння в заторах не робіть різкого прискорення. Адже, поки ваш автомобіль був у нерухомому стані – турбіна, двигун і інтеркулер встигли нагрітися і при сильному розкручуванні, нагрів може досягти критичної точки.
  • Регулярно перевіряйте температуру масла, а також антифризу. Брудне, не кращої якості масло і антифриз, що погано відводить тепло – все це швидко знищить вашу турбіну.
  • Ну і наостанок – своєчасне обслуговування двигуна. Сучасні фольсваген 1.4 TSI двигуни потребують абсолютної чистоти інтеркулера. Старі, поздовжньо розташовані 1.8 TSI – чищення трубки, яка відповідає за подачу масла.

Ну а якщо все-таки зламалася турбіна, не затягуйте з ремонтом, зверніться до фахівців.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...

Оставьте отзыв о нашей работе