Причини поломки турбіни

Причини поломки турбіни

Період безаварійної роботи турбокомпресора в значній мірі залежить від способу його експлуатації. Однак, слід підкреслити, що існує цілий ряд пристроїв, які були погано налаштовані виробниками, і виходили з ладу через невеликий проміжок часу. Типовою ознакою пошкодження турбокомпресора є чітко відчутні вібрації, які надходять з місця його встановлення. При значних пошкодженнях відчутно тертя металу об метал, з вихлопної труби виходить велика кількість білого диму, а автомобіль не отримує попередніх прискорень.

Основні причини неспрвності турбокомпресора

Забруднене мастило

Пошкодження найчастіше виникають в результаті використання неякісних масел, фільтрів, а також в результаті рідкісної заміни масла в двигуні. Цей тип пошкодження становить велику загрозу для рухливих частин турбокомпресора, в результаті чого відбувається стирання поверхні підшипників. Сильне забруднення тягне за собою утворення борозен і раскалібрування підшипників, в результаті чого пошкоджується вал і корпус.

Недостатня змазка або її відсутність

Пошкодження може виникати в результаті обструкції системи змащування або втратою маслом своїх мастильних властивостей. Причинами недостатнього змазування є забиті мастилопроводи, наприклад, в результаті блокування або обмеження потоку через погано встановлені прокладки. Додаткове розрідження масла паливом призводить до швидкого зносу підшипників і вала в результаті збільшення температури їх роботи.

Робота в екстремальних умовах

В цьому випадку визначити пошкодження досить просто, оскільки воно виникає під впливом занадто високого тиску і температури. Після таких ушкоджень багато турбокомпресорів навіть не підлягають ремонту. Це призводить до втрати мастильних властивостей масла, яке запікається на валу, обугливает, і безповоротно його пошкоджує. Крім того, можливо відпадання елементів лопатей від ротора, коли механічна міцність матеріалу, з якого вони зроблені, перевищується, а їх деформація призводить до швидкої поломки турбокомпресора.

Забруднення в вихлопних і повітрозабірних системах

Це відбувається в результаті несправного функціонування повітрозабірних систем, а також неточної збірки. Попадання солі взимку або піску, а також будь-якого бруду і сміття, відскакує від стінок компресора, може призвести до повного пошкодження лопатей. Крім того, забруднення (наприклад, частинки іржі), яке міститься в випускному колекторі, становить велику загрозу для високошвидкісних оборотних лопатей турбін.

Турбокомпресори із змінною геометрією чутливі до якості палива. Згодом забруднення осідає на елементах, керівних потоком вихлопів, який приводить в дію лопаті ротора турбіни. Ці елементи стираються і змінна геометрія перестає працювати, в результаті чого компресор перезаряджається або заряджається дуже слабо. Поширеною причиною серйозних аварій є зіткнення – раптова зупинка двигуна і припинення потрапляння масла до оборотних елементів призводить до стирання або навіть пошкоджень корпусу.

“Старіння” турбіни

Типові несправності «в результаті старіння» – заіржавілий регулюючий клапан; згодом від забруднень, які містяться в повітрі, зношуються також лопаті ротора компресора. Приводний ротор турбіни може вищербіться в місці контакту з корпусом або навіть відпасти після стирання.

Пошкоджені турбокомпресори (турбіни) можна регенерувати. У розпорядженні нашої майстерні відповідні знання, досвід і ремонтні комплекти. Вартість стандартної регенерації в кілька разів нижче, ніж вартість нового обладнання.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...

Оставьте отзыв о нашей работе